Previous Page  18 / 36 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 18 / 36 Next Page
Page Background

>>>

Concreet:

• We evalueren periodiek onze werkwijze en financiering ten aanzien

van passend onderwijs en betrekken daar leraren, intern begeleiders,

schoolleiders, bestuur, GMR en ouders bij.

• We gaan het schoolondersteuningsprofiel aanscherpen, zodat duidelijker

wordt wat de populatie van de school vraagt en wat de school daarvoor

kan en wil gaan bieden. De financiële paragraaf gaan we duidelijker

vormgeven, zodat duidelijk is welke keuzes gemaakt zijn die financiële

gevolgen hebben (loon en materieel).

Ouders worden betrokken als ervaringsdeskundigen

en ouders hebben een goed zicht op de ontwikkeling

van hun kind en de kwaliteit van de school

Ouders worden over vier jaar echt gezien en benut als ervarings-

deskundigen. De medewerkers van de school zijn als professional

verantwoordelijk voor het onderwijs en de manier waarop dat verzorgd

wordt. De school gebruikt de ervaring van ouders om een kind zo goed

mogelijk te begeleiden en om de begeleiding op school en thuis op elkaar

af te kunnen stemmen. Ouders ervaren het contact met schoolteams in

onbezorgde en moeilijke tijden als attent, inlevend en vertrouwenwekkend.

Alle scholen en het bestuur hebben een digitaal systeem waarmee ouders

thuis zicht hebben op de ontwikkeling van hun kind (ouderportaal) en de

kwaliteit van de school (venster primair onderwijs).

Kies een ander onderwerp